fredag 4. juni 2010

Velkommen-skilt og sånn...

Mannen min kjøpte seg rulleski i går. Det var greit nok det, men jeg kom vel med en kommentar som kunne tolkes som at det var en litt unødvendig ting å kjøpe (kjenner jeg meg selv og mitt forhold til sportsutsyr rett). Da kom det kjapt fra min kjære "Du kjøper jo velkommen-skilt hver uke". Han tenkte på den siste lille dilletingen som ble med hjem fra Sandefjord i helga. Et skilt med en tekst jeg bare har et sted i huset fra før...  Men et velkommen-skilt er det slettes ikke!
Er det i grunnen noe galt med velkommen-skilt? Han liker jo også godt å få besøk og da er det vel hyggelig med en velkomsthilsen? Storebror er også VELDIG glad i å få besøk, så da passer det vel fint med et lite skilt over lekestua også, ikke sant?
Jeg skal ærlig innrømme at det står velkommen mer enn et sted men en  god ting kan vel ikke sies for ofte?? :)

Så - hvis noen er i nabolaget (les: Solbakken, Arendal) så: VELKOMMEN!!!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar