tirsdag 22. juni 2010

Prikken over i-en


Min kjære ♥ fikk (endelig) hengt opphusnummeret mitt (vårt) i dag :) I den forbindelse kommer det et bilderas. Et etterlengtet bilderas fra min side (og kanskje også fra noen av dere?).

 Storebror sitt klementintre. Han vanner og gjødsler og det trives fortsatt hos oss!



 
Arbeidsbilen passer ikke akkurat inn i glamouren men jeg hadde ikke nøkkelen tilgjengelig...
Det gamle nummerskiltet skal plasseres på endeveggen en eller annen gang. Ting tar litt tid om sommeren ;-)

8 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

så kreativt og stiiiiilig :)))

Vivian sa...

Kjempefint med det husnummeret. Det har jeg aldri sett før! Kuult!
Og den frosken var jo lur.. men ser litt liten ut til alt det mine skal dra med seg i badekaret. Men ideen er jo super, kanskje jeg må lage til noe:)

Og - her er ingen hemmeligheter:) Jeg skal legge ut oppskrift på de gode brødene. :)
Nå er det natta, så du får ha en fin onsdag! Klem

Elin sa...

Så flott da:) Kjempe smart...utrolig kreativ:)

Ha en flott dag:)

Klem Ea

Vivian sa...

Du får tak i gresskarkjerner på Meny og Ica Maxi. står sammen med andre sånne frø/nøtter i poser på et stativ. :)
Lykke til med gulvjakt:)

Tove `blogg verden sa...

Så stilig nummer skilt!!! : D
Og veldig koselig inngangs parti hos dere!!
Ha en fin kveld
klem Tove

Cecilia sa...

Så stilig, nei dette har jeg ikke sett før. Så kreativt!! Men vi bor i nr 66 så tror ikke det ser like bra eller klinger like bra som åtte. hihi..

Ønsker deg en fortsatt god sommer -ja forresten de isene du hadde laget så himmelsk gode ut!! nam.

Klem fra Cecilia

Jatte sa...

Så kult husnummer :))
Me like!!

Kjempefint pyntet med nydelige blomster også♥

Ha en herlig kveld,
Klemmer fra Jatte♥♥

Lillekatt sa...

Så kult! Har du bestilt bokstavene noe sted, eller har du laget dem selv?

Legg inn en kommentar