mandag 7. juni 2010

NIBs utfordring


Utfordringen går ut på å vise fram egne stilleben - til inspirasjon for andre. Vi er egentlig veldig fornøyde med badet vårt. Gult, varmt lys, levende lys og såpedispenser med småstein som matcher lysestaken (som selvfølgelig har fått lysegrønt lys for sesongen). Planten har merkelignok holdt seg like grønn, rund og fin alle de seks årene vi har bodd her :)
Speilet har min kjære rammet inn selv og IKEA bildet (som du kan skimte i speilbildet) ble demontert og satt i lik ramme.

Dette er vel ikke akkurat det beste eksempelet på inspirerende stilleben men jeg er til tider veldig glad i Rema 1000s "det enkle er ofte det beste" :) Dessuten er det ikke nødvendigvis veldig mange som blogger noe fra badet sitt i en slik utfordring! Så få litt stæsj inn på badene deres og fjern tannbørstene (jeg har ikke stylet noe ekstra for bildet sin del, men levende blomster er jo like fint på badet som andre steder i huset)!

Jeg har bestilt store nummerskiltbokstaver til huset som sannsynligvis kommer denne uka. Gleder meg, og håper det blir fint! Bilde kommer selvfølgelig :)

1 kommentarer:

Jatte sa...

Koselig bad♥

Klem fra Jatte♥♥

Legg inn en kommentar