onsdag 9. juni 2010

Home & Cottage!


For en flott butikk! Home & Cottage Kristiansand, som åpner for allmennheten I DAG, er farlig fin. Man blir nesten litt frustrert når så og si alt i butikken egentlig frister og man går hjemme med barn uten lønn! Det var 20% på alt i butikken, og blond som jeg er tror jeg derfor at jeg SPARTE 100 kr på å kjøpe en kjempesøt benk :)
Fikk ikke tatt så mange bilder siden det var så mange folk, men hos Huseby Living er det flere :)
Jeg møtte koselige bloggvenninner og venninner jeg ikke visste blogget :)
Fikk med meg et par ting hjem men bilder må komme senere siden jeg ikke har varene her hjemme. Med meg i bilen hadde jeg nemlig de to søte små, mamma, vogn samt bøtter, langkost o.l. Da bilen skulle pakkes med nyinnkjøpene fikk jeg dermed et problem. Den oversizede (her går det på dialekt) kurven min fikk ikke plass i bilen. Jeg fikk dermed ringt min gode venninne Lise (som også var med på nyåpningen men som hadde parkert et helt annet sted) og plassert den i hennes enorme bagasjerom. Hva gjorde man før - uten mobil??

3 kommentarer:

C ♥ sa...

Å så morro!
*misunnelig*
Gleder meg til å se hva du fikk kjøpt.
klem C ♥

Cecilia sa...

Hihi.. ja de kurvene var litt store. Venninna mi fleipet med at hun kunne gå hjem slik at jeg fikk plass til den overdimensjonerte kurven i bilen..

veldig koselig å treffe deg!

Ha en fin dag.
Klem

Home and Cottage sa...

Godt du hadde venninnen med større plass tilgjengelig da - for ja, de kurvene er store :) Takk for at du kom på føråpningen! Det var stor stas at så mange av våre bloggvenner kom og feiret den nye butikken sammen med oss!

Ønsker deg en strålende helg!

Legg inn en kommentar