tirsdag 15. juni 2010

Digital oppussing

I tillegg til å prøve å få ferdig det vi har begynt på (vaske huset utvendig, male gjerdet der det flasser, gjøre den siste finishen på garasjen o.l.) har vi nå begynt å rive. Vegger, gulv, skap... Her skal det virkelig pusses opp i første etasje og vi gleder oss veldig til det blir ferdig. Tror det blir kjempebra! Var i Kristiansand i går kveld og så på et eikegulv vi skal ha. Hadde ikke planer om så veldig kostbart gulv, men finn.no har godt utvalg til rimelige priser :)

I den forbindelse "måtte" jo bloggen også få en makeover. Flinke og hjelpsomme Camilla har b.l.a. laget tre kolonner til meg. Tusen takk! Jeg er ikke helt ferdig med layouten men det tar jeg bare etterhvert.


5 kommentarer:

C ♥ sa...

Hei!

Har dere kjøpt gulv? Hvis ikke kan jeg tipse om Proff Parkett. Der har vi handlet.

Så fin bloggen din ble.
Har hatt en liten oppussing selv, og så ikke før etterpå at du og hadde det. Var ikke meninga å "hæme" med blogg overskriften.

I dag skinner sola og Nelly & vi andre er glade. Ønsker deg en herlig dag.

klem C

Anette {foreldremanualen} sa...

Du har en kjempefin blogg og hjem! :-)

Cecilia sa...

syntes bloggen din er kjempe flott. Så spennende med oppussing i første etasjen, gleder meg til å se bilder ettehvert.
Ha en fantastisk helg.
klem

Susanne sa...

hei! havnet her inne for første gang. kjempefin blogg og guuu den fine uteplassen dere har. hit skal jeg ikke å kikke flere ganger. klem fra husøy

Anette sa...

Takk for hilsen inne på bloggen min. :)

Jeg skal skrive om malesprøyta hvis vi kjøper den, noe jeg tviler på. Tror ikke det blir bra til den bruken jeg ser for meg nå. Men hvem vet. ;)

For en flott blogg du har. Gleder meg til og se oppussing deres. Er selv midt oppi det. :)

Knib

Legg inn en kommentar