torsdag 6. mai 2010

Uteplassen vår :)

Dobbelklikk for større bilde
NIB sin mai-utfordring er å vise fram uteplassen sin så her er den :) Iallfall den ene... Vi spiser middag på verandaen om sommeren, leker på plenen og tar kaffen og rødvinen i denne sofagruppa.
Sofaen er et par år gammel og heter Chester. Sinkfatet er fra Kid (der jeg i går ble frastjålet lommeboka!), puta fra Bohus og pleddene fra Ikea. Lyktene i pottene og den store gulvlykta er fra en liten designbutikk i Danmark. (Det er sikkert ikke så veldig interessant for så mange å vite hvor alt er kjøpt men det hender jo at noen "trenger" noe liknende...)


Bildene ble litt lyse. Jeg skal se om jeg kan få redigert dem etterhvert...
Liten grønn vase fra Ikea.
I den andre enden av uteplassen er det lekeplass for de søte små med sandkasse og badebalje om sommeren. Sandkassa er med lokk fra Plantasjen. Utrolig praktisk, særlig siden det er en del katter i nærområdet. Lillesøster tok formiddagsluren sin i vogna mens jeg tok bilder :)

4 kommentarer:

lillelise sa...

Hei!
Så flott uteplass! Ønsker meg sånne utemøbler jeg også, bare verandaen blir bygget på så jeg får plass...
Ha en fortsatt fin dag

Bluggi buggi blogg sa...

Å for en herlig uteplass du hadde. Tenker det blir mange fine sommerdager der. Lykke til i konkurransen :)
Velkommen til give away hos meg :)
Trude :)

Elizabet Stilig hjem sa...

Så herlig uteplass dere har. Vi har lignende møbler som dere og er strålende fornøyd med de.

Ha en fin dag!

Klem Elizabet

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei ♥

Olala!!!! Kjempeflott rottinggruppe ♥ I like!!! Har bestillt 2 slike grupper jeg oxså...ene kom i går :))) Uteplassen din var kjempelekker ♥

Koselig at du vil delta på min give away ♥ Lykke til da :))

Ha en flott dag videre ♥

Klem Hege ♥

Legg inn en kommentar