fredag 27. august 2010

Loppemarked!

I går sendte jeg mannen avgårde til Arendal Misjonskirke på Myra (reklame, reklame) med arbeidsbilen full av lopper. Riktignok har mamma vært flink å samlet en del hun også men det meste kom fra oss. Til lørdag skal jeg ta turen til loppemarkedet (kl. 11-14, auksjon kl. 13) og håpet mitt er vel at min kjære tar med arbeidsbilen også da slik at jeg kan fylle den med lopper en gang til. Det er jo lov å håpe... :)

Blant mammas ting fant jeg disse kammerstakene i messing. Jeg husker dem fra da jeg var liten og selv om de har fått en runde med sinkspray er det fortsatt barndomsminner og arvegods. Sånn liker jeg :)

2 kommentarer:

Frihet sa...

Nydelig!!! Så kjekt med loppis funn. Jeg legger meg til som følger her hos deg. Du har en flott blogg.
God Fredag.

Unknown sa...

Så deilig og bli kvitt litt "skrot", slik at man kan få plass til noen annens "skrot" hihi:))
Lykke til i loppisjakten!
Kammerstakene var flotte ♥

Ha en herlig helg!

Klem Line

Legg inn en kommentar