mandag 23. august 2010

Kanelboller...mmm...

Jeg er veldig glad i å bake og den siste uka har jeg laget kanleboller to ganger. Det lukter så godt i hele huset og da føler jeg at vi bor i et hjem og ikke en byggeplass. Nede er det bare kaos! Det kan vel nesten ikke betegnes som byggeplass en gang!

 Containeren som har stått i oppkjørselen vår i evigheter ble hentet i dag. Den var stappfull av treverk fra tak, vegger og lister. Nå tror jeg jammen vi er ferdige med å rive :) (Det som er dumt med å rive alle veggene er at alt rotet fra bodene kommer fram og det er ikke lite!)
Vi venter på rørlegger og elektriker. Tror begge kommer i løpet av noen dager. Jeg skulle jo helst vært ferdig med alt i går (som alt annet) men min kjære mener vi ligger foran ruta siden vi begynte litt før vi hadde tenkt... Men, men. Det går sakte men sikkert framover iallfall.
Ny uke - nye muligheter - nye utfordringer :)

5 kommentarer:

Elin sa...

Ååå jeg elsker å bake, å nå fikk jeg jammen lyst til å bake kanelboller:) Men jeg ser du gjør det helt annerledes enn meg, åssen gjør du dette da?:)

Ha en flott dag:)

Klemmer Ea

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Kanelboller er noe av det beste jeg vet! :) Helt nyyyyyyyydelig er det.

Mange klemmer

Hanne Mette sa...

Det så godt ut det! Også så fine de ble.
Ta en bolle og glem rotet du. Det blir veldig bra til slutt tenker jeg. :)

Benedicte sa...

Så flott blogg du har, og for noen flotte boller, mye kulere enn mine. Sånne har jeg også lyst til å lage, men hvordan gjør du det??

Legger meg forresten til som følger også jeg ;)

Hasigamas mamma sa...

Jeg KJENNER duften sive på.... mmmmmm, jeg vil også ha... kanskje jeg må begynne å bake....

Går det fremover, så er det bra... den som venter på noe godt, vet du... ;)
Klem
Lise

Legg inn en kommentar