fredag 26. mars 2010

Welcome!

Det er populært med bokstaver og ord rundt omkring - også hos oss. Ei venninne (Hege) tipset meg for et god stund siden om denne butikken i Kristiansand (har aldri vært der selv), at de hadde rimelige magneter med koselige ord.

Jeg har ønsket meg et eller annet til sikringsskapet i ganga vår. Det er noe av det første du ser når man kommer inn, og det er ikke spesielt fint. Ofte så henger det en tegning jeg har fått av Storebror der - synes det er litt koselig :)
Disse koselige magnetene forsvinner fort fra butikkene så jeg fikk ikke sikret meg de ordene jeg ønsket før de var utsolgt. MEN- de søte damene hos Sæbøvik Gåver og Leiker sendte div. i posten til meg selv om det ikke er en nettbutikk - SÅNN LIKER JEG! Tusen takk :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei marit! koselig blogg! her skal jeg følge med. - og jeg er en kløpper på kommentering ;) på sally ann (i hvertfall Oslo) har de store, flotte bokstaver i tre som du evt kan male selv. Fine fugler fra P. også. kanskje j må sjekke dem ut selv... god tur! kirsti frs o/krs

Marit ♥♥♥ sa...

Koselig, tusen takk! Takk for tips! Panduro har mange forskjellige enkle stickers til rundt 50-lappen :) God påske!

Legg inn en kommentar