torsdag 18. mars 2010

Nam...

Hos Cecilias verden fant jeg denne oppskriften på verdens beste rullekake. En interiørblogger som legger ut kakeoppskrift- da er den nok VELDIG god eller VELDIG enkel, tenkte jeg. Da en kamerat ble 30, og jeg tilbød meg å ta med noen kaker, var det en gyllen anledning til å prøve den nye oppskriften (hvis ikke den var god, så var det jo andre kaker å velge mellom...).
Det var den eneste av kakene som ble helt spist opp, og den ble svært godt mottatt. Jeg syntes også den var kjempegod, og har allerede rukket å lage den flere ganger. Den heter som sagt verdens beste rullekake og det er det den er: Verdens Beste (Kvefjordkake) i rullekakefasong. Og ja, den var veldig enkel å lage også :) Lykke til!

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Så flott kaken din ble.. ja den er god og enkel -selv far klarer denne.. (:

Hihi..

Du ang magnetene -jeg så kun de to variantene men mulig de har flere på lager så send henne inn og sjekk. (:

Ha en fin dag (ps ja det er lenge til jeg setter bena dit igjen hihi)

Klem

Camilla sa...

Hei hei.

Så fin blogg du har her! Har litt dårlig tid idag, men kommer innom igjen snart og titter videre =)
Håper helgen er fin!
Klem C.

C ♥ sa...

Nam nam. Den så godt ut. Den må jeg teste :)

Gleder meg masse til husbygging ja. Blir utrolig spennende. Har faktisk sett torungen fra hjørnet av Jannicke's stue om jeg står på tå. hihi.

Vi flytter i en leilighet i byen nå og satser på å få solgt huset kjapt. Vet du om noen som er på utkikk kanskje?

klem C ♥

Legg inn en kommentar