onsdag 17. november 2010

Maleprosjekter!




Her er før/etterbilder av to av de andre maleprosjektene mine som er ferdigstilt. Det ble litt småkomiske bilder av eikebordet siden det er bittelitt hyggeligere omgivelser på det første bildet, men. Bordet er iallfall malt med 70 glans og fargen Chi. Sofaen skal males i samme men den er ikke ferdig. Her står den på gjesterommet som har fått nytt gulv, malt tak og nytt panel på veggene samt at det har blitt mye større.
  
Toalettkommoden er supergammel men jeg skulle gjerne visst sånn ca. når den er fra. Hvis noen har en lignende så gi meg gjerne beskjed :) Den er original lysegul men jeg malte den hvit for at den skal bli finest mulig på badet. På toppen er det en grå og hvit marmorplate. Jeg kjøpte den i Stavern i sommer av en kjempekoselig dame som har butikken Verken eller både og, link her.

Jeg har vært i bruktbutikker i Treungen og kjøpt emaljert vaskevannsfat og potte til pynt men i alt kaoset i garasjen og bodene vet jeg ikke helt hvor de er nå. Når badet er ferdig kommer det nok et bilde av dem også :)

Nå skal jeg ha noen dager fri og kose meg med ungene! Gleder meg!!

1 kommentarer:

ab sa...

den er flott!!
men hadde ikke du en avtale med Tom??

Legg inn en kommentar