lørdag 4. september 2010

Sommer :)

I dag våknet jeg til strålende sommersol i 13.30-tiden etter en veldig grei natt på jobb. Kollegaen min  var kjempehyggelig så jeg gleder meg til å jobbe mer med henne :)

Det er nydelig at sommeren holder seg litt utover høsten. Det var riktignok 5 grader da jeg dro hjem fra jobb på morgenen i dag men i sola har det vært kjempedeilig!
Tidligere i sommer lagde guttene barkebåter og sendte utover Nisservann ved hytta. De ble riktig så flinke etterhvert så båtene forsvant så langt øyet kunne se :)

2 kommentarer:

Hasigamas mamma sa...

Så gøy med barkebåter! Vi lagde også båter da jeg var lita... koselig å se bilde!
Masse fine loppefunn du fikk tak i! Når det gjelder bordet.... spray i vei, men vask med salmiakkvann og rubb det litt opp først og bruk et strøk heftgrunn, siden det er en bordflate... Lykke til!
Så fint at du har fått en god kollega å jobbe sammen med!
Ha en fin lørdagskveld og ei god helg!
Klem
Lise

Roka Design sa...

God morgen:)

Ja du kan godt sende bilde hvis du vil det:)
Takker for det:)
God søndag til deg.
Klem fra Kari:)

Legg inn en kommentar