onsdag 10. august 2011

Bless this house

 I et hjørne i kjellerstua henger Jesusbildet mitt. Mange sykehjemspasienter har liknende bilder på rommet sitt, men det passer seg liksom ikke  å spør om jeg kan få kjøpt dem når jeg møter  de pårørende... Gleden var derfor stor da jeg fant dette, overpriset riktignok, på en bruktbutikk.
 Stickersen var en gave fra Hilde Heimdal- tusen takk! Utrolig koselig at hun legger ved ekstra smågaver når man handler der!
 Vaskebrettet ble kjøpt i samme bruktbutikk og henger på utsiden av vaskeromsdøra. Kirsebærbuskene er fra H&C og melkespannet kjøpte jeg på her loppemarked i Arendal Misjonskirke i fjor. Årets loppemarked er forresten 28.august. Gleder meg!

3 kommentarer:

Roka Design sa...

Hei på deg:)

Flott bilde, og perfekt med den stickeren over:)
Ha en fin dag:)
Klem Kari

Unknown sa...

Kjempefint bilde ♥ Og så perfekt med den stickersen over;))

Ha en kos dag!

Klem Line

ØSTRE ROER sa...

TUSEN TAKK for tipset om dekorsteinene:) Og ja, det var BILLIGE i forhold til andre. TAKK:)

Legg inn en kommentar