fredag 4. februar 2011

Guloransje

Jeg var på Plantasjen i dag for å begynne vårsesongen ute. De hadde tydeligvis ikke helt samme iver som meg der, for det var ikke mange blomstene å oppdrive. Men nå har vi hatt flere dager med opptil 5 plussgrader og da er det på tide å få ut noen blomster. Jeg  ELSKER nemlig de første vårblomstene!
Etter tre timer med søvn etter jobb i natt med påfølgende sykehusbesøk for å fikse på beinet mitt gikk formiddagen unna. Storebror var i barnebursdag i ettermiddag og blomstene rakk ikke å komme i krukkene før kl. 22. På bildene ser de grunnet mørket dermed ekstra guloransje ut.  
 Det er en gjengangsfarge hos oss i kveld. Jeg vet ikke helt hva dere forbinder med fargen guloransje men for meg klinger det ikke helt bra. Jeg farget nemlig akkurat håret (som jeg gjør jevnlig, alltid hjemme og med likt resultat hver gang). Jeg fikk kanskje litt hjelp av belysningen for å undersreke resultatet men dette bildet er ikke redigert. Håret mitt er guloransje :(
Det som er så kjipt med det er at mannen er ute og kommer hjem etter kl. 23 (med andre ord etter at matbutikkene som selger hårfarge har stengt...) I morgen skal vi på seminar kl. 10 og ungene skal leveres hos svigers i god tid før det. Det blir med andre ord liten tid til hårfarging... Så - hvis noen leser bloggen min i kveld tar jeg gjerne imot fargetips som nøytraliserer oransje. Jeg tror nemlig ikke jeg har ikke så mange klær som passer til denne hårfargen jeg ikke blir kvitt med det første...

Når jeg tenker meg om hadde det i grunnen vært greit med -20 i et døgn til, så kunne heller blomstene ventet. Da er det iallfall allmenn akseptert med lue...
God Helg!!

1 kommentarer:

Nina Eivindsen Hansen sa...

Hehe.. du daaa! Den smellen har jeg og gått på noen ganger..
Har det ordnet seg med fargen nå eller? Føler seg litt hjelpesløs når det først blir sånn..:/

Lueværet har iallefall kommet tilbake! Det snør igjen jooo:(

Vil ha vår!

Snakkes snart!
Klem

Legg inn en kommentar