søndag 16. januar 2011

Resten av badet

Dere bloggere gleder meg så, med koselige kommetarer og mail! Tusen takk! Jeg har tatt meg litt vann over hodet på privaten med ansvar og verv og syke barn, lite søvn og alt som følger med gjør at bloggen fortsatt ikke blir prioritert. Og sånn det ser ut nå, så blir den nok ikke det på en liten stund heller. Men- en gang i blant skal det komme et innlegg eller to iallfall :)
 Nå kommer (endelig) bilder av resten av badet. Bildene er tatt i desember, så julestjerna er med :)
Toalettkommoden er fylt med toalettpapir :) På toppen står et gammelt emaljert vaskevannsfat og en emaljert potte, begge fra brutkbutikker nær hytta i Nissedal.
 Kurvstolen er fra Ikea og sprayet med grå hobbylakk fra Biltema. Deilig å sitte i når jeg tørker ungene etter et bad, for de blir det nok av for tiden!
Her koser nemlig både de små og de store seg. Utrolig avslappende det er å ta et bad, tenne mange stearinlys og få deilig ryggmassasje!!
Disse knaggene fra Ib Laursen har jeg bestilt på nettet og fikk hentet i går. Synes de passet fint inn hos oss :)

3 kommentarer:

Nina Eivindsen Hansen sa...

Så fint det var blitt Marit!!
Nå vil jeg og spraye stolen..:D
Håper barna er blitt friske.. Vi har hatt sykdom i hus hele siste uka (langfrien min), men nå ser det ut til at ting normaliserer seg igjen! Alle planene jeg hadde for forrige uke, gikk rett i vasken kan du si..hehe.. Vel, vi prøver på nytt denne uken!

Vi skal vel ha en vakt sammen denne uken?
Blir koselig å se deg igjen!

Stor god klem

Hjemme hos meg sa...

OMG!!! Så fint bad dere har!

Her har det også vært masse sjukdom :( Det er vel tid for det...

Klem Anette

Tove sa...

Så fint bad :) Gleder meg til å se det. Klem fra Tove

Legg inn en kommentar