mandag 5. desember 2011

Adventstake

Mannen har laget adventsstake (til meg) :) Jeg forklarte hvordan den skulle se ut også brukte han restene av trappegelenderet  vårt. Jeg liker godt når ting går igjen flere steder i huset, så det passet meg utmerket!
 Alle er i forskjellig høyde, og det er IKKE sånn at de skal tennes i stigende rekkefølge. Det var nemlig derfor jeg ville ha ny. I fjor hadde vi den staken vi "alltid" har hatt og jeg synes det er så kjedelig å bytte rekkefølge på lysene etterhvert som de brenner. Jeg er nemlig nøye på at det er det første lyset som skal ha brent lengst. Nå slipper jeg det - hverdagslykke! 
I sommer kjøpte jeg meg også en rund messingstake på loppis. Den har blitt fornyet med grå spraymaling, men den er kjedelig i forhold til denne :) 
Ønsker dere en fortsatt god adventstid!! 


1 kommentarer:

Unknown sa...

Så fin den var!
Og så kjekt at mannen lager det du ønsker;)

Ha en fin dag ♥

Klem Line

Legg inn en kommentar