søndag 27. november 2011

Grått :)

Vi ble rett og slett veldig fornøyde med den grå veggen, så vi malte resten av stua også grå. Mørkt, men koselig. Fargekoden er 6000N som er en ren svart/hvit-farge. Alt det grå jeg har malt har den fargen.
Etter en interiør-shopping runde med Nina tidligere i uka fikk blant annet dette hodet bli med hjem. Det måtte opp på veggen med en gang så det henger det litt høyt på bildene, men nå har det kommet på riktig plass.
Før...

Nå...

 Det gamle bildet passet best på den hvite veggen syntes vi, så vi får se om vi finner en ny plass til det. 
Adventsbilder o.l. kommer etterhvert. Vi har vært på farten i hele dag, men det har vært en koselig adventssøndag. Håper dere også har det!

Tusen takk for koselige kommentarer. Datatiden strekker ikke alltid til å få kommentert tilbake hos dere alle dessverre, men skal prøve å skjerpe meg...

2 kommentarer:

Elin sa...

Ååå så utrolig fint det ble:)...Jeg har også lyst til å male en vegg grå på stua, så jeg må nok kjøpe meg maling før jul hihi:)

Klemmer Ea

Fru Belima sa...

Så flott dyrehode!! Gråfargen på veggen ble kjempefin, blir mer spennende når ikke alt er hvitt... Vurderer noe lignende i tv stua når den blir ferdig engang. Takk for inspirasjon!! hilsen mariann

Legg inn en kommentar