fredag 26. mars 2010

Påskeferie

I dag var det påskefrokost i barnehagen.Vi fikk med oss all påskepynten Storebror har laget. Synes det er utrolig koselig med hjemmelaget pynt!
Lyset har jeg laget etter oppskrift av en av mine herlige svigerinner.Du finner oppskriften her
Laget et lys til mine maritime foreldre også.
I går kjøpte jeg et kjempekoselig "Velkommen"-skilt med blomsterkurv samt noen hjertesteiner. Bilde kommer senere, for jeg har ikke tid til å henge det på veggen og plante nå. Det må nemlig pakkes. I morgen drar vi til Gran Canaria så jeg vil derfor ønske dere en god påske! Det blir en to ukers bloggpause her i gården :)

2 kommentarer:

Vivian sa...

Ønsker dere en herlig ferie. God tur.
PS. så utrolig stilig det var på kjøkkenet med hvitt glass, og de fuglene.

God påske i solen
Klem Vivian

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei ! ♥

Takk for veldig koselig kommentar inne hos meg. Beklager at det har tatt litt tid før jeg rakk å besøke deg, men her går det unna og nå har det vært en del sykdom hos oss.

Så koselig blogg du har, og den headeren din var veldig fin. ♥ Tror vi liker mye av de samme tingene. ;)

Fine lys du har laget også, så den oppskriften skal jeg gå inn og se på. Men nå venter sengen på meg her.

Håper dere har en herlig tur til Gran Canaria ! ♥

Klem Anette

Legg inn en kommentar