tirsdag 16. mars 2010

Kragerø = Me like :)

Musserende vin, frisk frukt og litt sjokolade ventet på oss da vi kom til Kragerø Spa :) Det var kjempeflott der, og desingmessig var naturen tatt med inn i stua og alle andre steder på hotellet.
Det er ikke helt den stilen jeg liker, men på hytta kunne jeg gjerne tenkt meg f.eks. denne trestamme-lampa. Det er en stil det virker som at det kommer mer og mer av i interiørbutikker, så det skal nok la seg gjøre å finne noe liknende. (Ikke det at vi trenger noen bordlampe til hytta, da...).
Rommet vårt :)
Nattbordslampe med små rullesteiner.
Det var nydlig mat der og kjempeflott spa-anlegg. En tur hit kan virkelig anbefales! Vi fikk slappet av, skravlet, ledd og kost oss i boblebadene og svømmebassenget!


Tusen takk, kjære mannen min for en koselig helg og fin bursdag (ja, jeg ble 27 i går) :)

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Gratulerer med dagen din og deres. (:

Kragerø er en herlig plass å rømme litt bort til. Jeg har vært der en del ganger, bla så overrasket venninnene mine meg med utdrikningslag der i fjor. Det var herlig det, fikk masse god behandling og ble vartet opp som en liten prinsesse. hihi..

Du den paien i innelgget under så deilig ut!! nam.

Ha en fin dag,
Klem fra Cecilia

Vivian sa...

Oj for en fin bursdagsgave! Det ønsker jeg meg også!!
Så herlig med SPA da. Jeg pleier å få gavekort på spa-behandlinger til bursdager/jul men det er jo noe ekstra når begge reiser bort og tar ei helg:)

For et flott rom!
Nå ble jeg helt misunnelig.

hihi- jeg skal nok vise dere vaskerommet, selv om det nok ikke er så veldig "bloggbart", men må jo vise hvor greit det blir:)

OG gratulerer med dagen på etterskudd:)

Lisa Marklund sa...

Hej! Vad kul att du hittat till SIB, jag lägger in dig som medlem nu. Välkommen i gänget :-) och grattis på din dag :-)
Kram Lisa

Legg inn en kommentar