lørdag 20. mars 2010

Nye og gamle minner

Den fine knaggrekka er kjøpt her.Etter litt leting etter nye knagger fant jeg denne. Den henger mellom vårt og de søte små sitt soverom.
Denne utrolig nydelige kjolen hadde Lillesøster i barnevelsignelsen sin. Selv om det ikke var dåp, så hadde jeg lyst på en hvit, fin kjole. Det var ikke så lett å finne siden det var i september og julekjolerushet ikke hadde begynt enda. På Røff & Tøff hadde de noen søte bunader o.l, og etterhvert klarte fant de fram denne :)Hun var supersøt i den (som i alt annet), og jeg syntes det var for galt å henge den inni et skap etterpå.
Mine første sko har jeg hatt litt på utsilling rundt i huset, men har ikke vært 100% fornøyd noen steder. Så da var det greit å få en ekstra knagg ledig! De er kjempefine og jeg er utrolig glad i dem :) Koselig at mamma og pappa tok vare på de. Det minner meg på at jeg må kjøpe noen søte sko som Lillesøsters første. Storebror fikk spesialsko fra sykehuset, så de er ikke akkurat lekre...
Nå har vi bestilt flybilletter til Spania i oktober. Vi skal ned og besøke svigerforeldrene mine og det gleder vi oss til. Om 1 uke drar vi på to ukers påskeferie til Gran Canaria. Vi skal besøke mine foreldre som har hus der. Det gleder vi oss selvfølgelig også til. Det blir deilig med litt varme mens snøen smelter her hjemme!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Blir noen turer på dere -så deilig. Er det plass til meg i kofferten?? hihi.

Søt knagg. Artig å pynte med kjolen og skoene, blir liksom litt personlig!

Kjempe flott.
Klem

Vivian sa...

Så deilig å ha reiser å se frem til. Kunne gjerne tatt en tur til gran canaria nå:)
Vi skal til spania i mai, skal i bryllup, så det ser vi frem til:)

Flott knagg! Gøy å ta vare på sine første sko, det minner meg på at jeg må gjøre det til mine barn.

Ha en fin kveld.
Klem Vivian

Legg inn en kommentar