søndag 14. februar 2010

Ny blogg

Jeg har blogget mer eller mindre aktivt siden 2006 om hverdagen og etterhvert barna også. Siden alle de fire besteforeldrene er klimaflyktinger og dermed ikke får med seg alt som skjer i ungenes liv, har den gamle bloggen blitt mer og mer personlig. Den er nå passordbeskyttet, og vil fortsette å være en familieblogg.

Denne bloggen, derimot, er min og Anne Bs :) I går var det første OL-dag, så da er ikke min kjære mann vond å be om å sitte foran tven i stedet for å okkupere dataen. Det blir litt enkel interiør-blogging samt at jeg gjerne vil få dokumentert og delt noen av de gullkornene som kommer fra min kjære treåring og/eller andres barn - til glede, rett og slett!

1 kommentarer:

Anne B sa...

Det var som bare, her kommer jeg over bloggen din ved en tilfeldighet! da slenger jeg den med i listen over de omtrent 50 bloggene jeg allerede leser daglig, herlig!
jeg har tenkt tanken på å blogge selv, men det har selvfølgelig blitt med tankene, og nå stiller du med to! jeg er imponert...

Legg inn en kommentar