lørdag 27. februar 2010

Mer enn 100!

...forskjellige besøkende!! Utrolig koselig, særlig siden det ikke er så mange som vet om denne bloggen enda. Men HVEM ER DERE?? Det hadde vært gøy hvis flere la inn en kommentar, om ikke annet så "Hei", sånn at vi kan få kikket på deres blogger også eller lignende. For det synes vi er gøy :)

Ellers så har jeg fått mine lenge etterlengtede englevinger i hus :) De ble hengt på denne stolen den dagen jeg kjøpte de, som en mellomstasjon før ramma de skal henge i kom på veggen. Det som er litt koselig, er at de står rett foran der varmepumpa blåser (sin deilige,varme sommerbris), så fjærene beveger seg og danser så fint :) Men i løpet av helga skal de på veggen!

2 kommentarer:

Vivian sa...

Hei!
Nydelige engelvinger.
Jeg kjøpte noen små par til jul (som jeg hadde på juletreet bla.) Har du kjøpt disse på Panduro? Kjempe fine var de store.
Kanskje de også må flytte inn til meg?

PS koselig blogg du har. Det er første gang jeg titter innom:) Jeg kommer igjen:)

Ha en fin lørdag!
Klem Vivian

Cecilia @ www.ceciliasverden.com sa...

Ååå englevinger det er fint det.. så lurt å ramme de inn. Så bra at kaka ble vellykket! Og den er jo så fort og enkel å lage også.. Selfølgelig ok at du linker oppskriften.

Ha en fortsatt fin søndagskveld.
Snakkes (:

Legg inn en kommentar