fredag 26. februar 2010

Blanke ark

Trappeoppgangen vår er nyoppusset i hvitt panel. Vi er kjempefornøyde, for den var det eneste vi ikke gjorde da vi flyttet inn - og dermed (i mine øyne) på høy tid!

Men nå som den er er ferdig er jeg i tvil om hva vi skal pynte den med av stæsj og dill og dall. Tar MER ENN GJERNE imot forslag - det er jo en interiørnerds drøm, er det ikke det? Send meg gjerne et bilde/link av din trappeoppgang, og hvordan du har løst "problemkroken". Malte nøkkelskapet jeg kjøpte hos Casa hvitt, og det er det eneste som har kommet på veggen i tillegg til lampa. (Hadde nok valgt en annen lampe hvis jeg kunne velge fritt på nytt, men vi har den serien på tak og vegger overalt, så det blir litt dyrt å bytte.)

Det er bare noen stusselige telysestaker som står på hylla foreløbig...

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar