torsdag 5. januar 2012

Godt nyttår :)

 What it is all about...
Det ble en lang juleferie på bloggen. Det er litt rart, den tiden av året der alle rommene i huset blir fornyet med ny, gammel og hjemmelaget pynt står fotografering og blogging helt nederst på lista. På toppen er det familie. God mat kommer på en god nummer to, sammen med gode, gamle venner. 
Jeg storkoste meg da jeg pyntet til jul, men du så deilig det var å få gjemt alt opp på loftet igjen. Jeg elsker jula og alt den står for, men blir den for lenge i januar så kommer det fort litt mindre hyggelige adjektiver foran. Det er rart med det.

Vi hadde en uke med vannkopper før jul og en uke rundt nyttår. Fin form på begge barna heldigvis og veldig greit med alt som er unnagjort. Flotte gaver fikk vi alle fire selv om mannens bunad toppet det meste. Selv fikk jeg bla. en Samsung Galaxy S2 som jeg "trengte". Lucky me :)

 Håper dere også har hatt en fredfull jul og at 2012 blir et fantastisk år for alle!!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar