søndag 8. mai 2011

Flere lopper...

Jeg må jo vise frem flere av loppekjøpene mine! En gammel og stygg pidesal som passet fint på utsiden av huset og en messinglysestke som har fått en runde med zinksprayen.
Favoritten min denne dagen var derimot sandsikten :) Full av gamle sementrester og gammel som fy mener nok noen at dette er søppel. Som en blomsterkasse hos oss gjør den derimot nytta si!

 Fire planker og litt netting bak. Enkelt og greit og vakkert :) Det er så gøy med alt som kan brukes om igjen!

1 kommentarer:

Hasigamas mamma sa...

Blikket mitt ble automatisk dratt mot sandsikta! Kjempefin var den -og sikkert mange som undret seg når du tok den med :) mannen min bare rister på hodet over alt jeg drar med meg hjem av og til, men ender opp med å like det da! :)
Kjempegøy med loppis! Mange fine skatter du har funnet!
Fortsatt god søndag!
Klem
LIse

Legg inn en kommentar