torsdag 8. juli 2010

Bading og bobling

Mannen har brukt tiden på Finn.no og funnet badekar til badet (som vi begynner å pusse opp om evigheter til). Det står foreløbig i boden så jeg har ikke tatt noen bilder av det men disse er fra annonsen. Massasjebad med luft. Deilig!

B
A
D
E
K
A
R








Siden det allerede er i hus så har jeg også begynt å se etter ting til badet. Har tittet innom på fliser o.l. men finner ikke noe som er "love at first sight" (bortsett fra rullesteinsfliser til gulvet i dusjen). Jeg kjøpte en bunke med håndklær på Princess i går, da (40% på alt - løp og kjøp).

Jeg er forøvrig på jakt etter en rimelig, gammel stige jeg vil ha på badet. Jeg finner nok en jeg liker, hvis ikke så lager jeg en selv. En gang speider alltid speider :)

2 kommentarer:

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Nydelig badekar! Jeg har endelig fått med meg at det er salg på Princess og dit skal jeg i dag! :) Lykke til med flisvalg!

Mange klemmer

Hasigamas mamma sa...

Boblebad er DEILIG! Gevinst for både kropp og sjel -jeg elsker mitt, men bruker det for sjelden... Lampa du har sett på ligner på en jeg har kjøpt på lampehuset for en tid tilbake siden...
Kos deg med videre oppussing, gleder meg til å få se hvordan dere får det etter hvert!

Legg inn en kommentar