torsdag 15. juli 2010

Bad

Jeg er veldig i tvil om hvilken stil jeg vil ha på det nye badet. Mannen min har stort sett en mening om alt, men akkurat stilen på badet tror jeg at jeg kan bestemme helt og fullt selv. Jeg har egentlig litt lyst på en shabby chic kommode som "jeg" bare sager et hull til servanten i. Et høyskap i samme stil hører med, gjerne med stoff og hønsenetting i døra.
Tidligere har vi snakket om å innrede ut i fra spa-feelingen. Etter en helg i Kragerø sammen og senere en jentetur til Farris Bad så blir man jo en smule inspirert. Litt luksus; mørke fliser noen steder, dimmer på lyset og gjerne noen mosaikkinnslag. Servant uten underskap med et stilig blandebatteri og gjerne en regndusj-liknende sak midt i rommet. Det høres kanskje voldsomt ut men det lar seg absolutt gjøre til en overkommelig pris.
Vi er også i tvil om en eller to servanter. Jeg tror det holder i massevis med en, men vi har jo plass til to... Løsningen blir kanskje noe som kan minne om dette bildet fra Ikea. Romantisk og allikevel annerledes enn det badet vi har hvis vi går for toppmontert servant. Vi har ca. 14 m2 bad til rådighet.
Denne søte stige-hylla fant jeg hos Landstil. Ikke helt sånn stige jeg har sett for meg (har funnet mange andre fine) men på denne er det jo plass til mer enn bare et pyntehånkle. Vi får se hva det blir :)
Jeg mangler litt bilder i forhold til beskrivelsene i dag men sånn blir det når man ikke har så mye tid til rådighet :)

6 kommentarer:

Lene sa...

Hei! Koselig og fin blogg du har. Slenger meg med, og ser frem til å følge deg videre!:) Klem Lene

Elis@beth sa...

Masse fine bad-er også i bad planlegging så suger til meg all inspirasjon! Koselig bligg du har-legger meg til som følger!!

Velkommen til meg også!

♥Elisabeth

Elis@beth sa...

Stigen er kjøpt hos Aahlens-knallfin! 250 kr

De bokstavene på husveggen deres var bare lekker-hvor er de fra??

Klem!

Chanette sa...

Mange flotte bad! Holder med deg i "spafølelsen"
må jo være deilig og ha sitt eget lille spa? Gleder meg som en unge til og fikse badet selv :)

Elis@beth sa...

Giveaway inne hos meg :-)

C ♥ sa...

Enig! Gørr vanskelig å velge! Det vi prøver på er å gjøre det mest mulig enkelt slik at det blir tidløst.. Kjedelig kanskje, men kan jo bli fint likevel :)

Håper du nyter sommeren tross litt kjipt vær. Her vurderer vi en roadtrip..

klem C

Legg inn en kommentar