mandag 23. august 2010

IKEA

Vi får ikke reklame men nå og da skulle jeg ønske at vi kunne få noe. IKEA-kataologen er en ting jeg VIRKELIG savner. I dag var det derimot mulig å bestille den her, så nå kommer den i posten i løpet av noen dager. Selv om den er gjennomkikket på nettet for lengst gleder jeg meg :)

Jeg tror ikke jeg kan vente helt til oktober (til de åpner i Lillesand) med å ta en tur. Det er alltid et eller annet man trenger :)

Det er egentlig en fin tid nå! Det er fortsatt god temperatur ute mens det er såpass mørkt om kveldene at telys-brenningen kan begynne for fullt! Koselig :)

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Hurra for IKEA i Lillesand. (: Jeg fikk katalogen forrige uke men har ikke åpnet den enda.. er redd handlelisten blir for lang... tihi.. kanskje vi burde hatt et bloggtreff på Ikea i oktober. ha, ha..

Håper vi sees på bloggtreffet i september, det hadde vært koselig med noen "kjente" fjes.

Ha en fin uke.
Klem

Hasigamas mamma sa...

Du har helt rett; har alltid bruk for noe på IKEA :)
Nydelig bilde av lavendel....
Klem

C ♥ sa...

Hehe. Nei det var vel ikke rettet helt mot deg :) Men nå vet jeg hva du jobber med og.

Åh gleder meg såååå! Får heller ikke reklamen og må nok bestille katalogen jeg og. Merker jeg savner den...

klem C

Legg inn en kommentar