lørdag 7. august 2010

Helfigurspeil

Utrolig dårlig bilde men jeg håper at noen kan hjelpe meg. Jeg er nemlig på jakt etter et helfigurspeil til gulvet. På det nye soverommet vårt (det kommer snart bilder) har vi ikke en hel speilvegg slik som vi hadde før. Et helfigurspeil er dermed et savn (men det er det eneste jeg savner med det gamle rommet også). Jeg er IKKE interessert i et som ser slik ut, da. Jeg drømmer om et skikkelig romantisk et - dere vet vel hvordan jeg mener?? 
Jeg blir takknemmlig for alle tips :)

3 kommentarer:

Ida sa...

Heisann, de har et kjempefint speil på Skeidar. Victoria Gulvspeil heter det, og koster kun kr 599. Svart på bildet, men finnes i hvitt også :)
Har tenkt litt selv på å kjøpe dette til å ha i gangen, greit å sjekke den siste "finishen" før man løper ut døra ;)Lykke til med letinga, og ha en fin lørdagskveld :)


http://skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&portlet_Varekatalog_2page_id=2&portlet_Varekatalog_2product_id=37717&_pageLabel=page_varekatalog

Hasigamas mamma sa...

Eller hva med å lage et selv?? Kjøp et enkelt speil uten ramme, kjøp bred rupanel hos en byggevarehandel og beil eller mal dem, eller finn noen gamle planker...
Uansett, lykke til i jakten ;)
Takk for koselig hilsen hos meg også!
Ha en herlig kveld og helg!
Klem
Lise
PS! Jungelrommet blir bare så kult, artig med den sola...

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Hei og hopp!
Ser du allerede har fått tips om Victoria-speilet fra Skeidar. :) Det er jo et flott speil til en hyggelig pris! :)

Evt: sjekk Finn.no og se om du finner noe der...

Klem

Legg inn en kommentar