mandag 16. august 2010

Award :)

Jeg, som de fleste jenter, elsker komplimenter og ros. Å få en blog award går dermed rett til hjertet!! Denne har jeg fått av søte Vivian som skriver om Det Gode Liv - ta turen innom og bli inspirert!!
Tusen takk!! I forbindelse med awarden skal man skrive syv ting om seg selv. Som for Vivian så er det ikke så lenge siden jeg gjorde det. Jeg hiver meg dermed på hennes versjon - harde fakta (selv om de forrige tingene om meg selv ikke nødvendigvis var rosenrøde de heller).

- Jeg hater rot! Det er veldig dumt for jeg er SKIKKELIG rotete av meg...

- Jeg liker å ha det rent i huset. Jeg liker ikke å GJØRE rent, og støvtørking skjer så og si bare når det er et forestående bursdagsselskap i heimen.

- Jeg er skikkelig redd for edderkopper! Da vi skulle få nytt soverom i 1. etg. nektet jeg å flytte sengen ned før min kjære hadde spikret opp insektsnett over hele vinduet.

- Jeg later som jeg har grønne fingre men har det absolutt ikke. Huff - ser med grøss og gru på de halvdøde blomstene rundt meg...

- Jeg kan ikke fordra å trene og hvis jeg blir svett, ja da er det på tide å gi seg!

-  Jeg er skikkelig B-menneske. Tror det er derfor jeg trives med nattevakter for da kan jeg sove så lenge jeg vil om morgenen.

- Jeg er UFATTELIG glad i familien min!!!

Jeg har lyst til å gi awarden videre til alle mine nydelige følgere!

Tusen takk for de koselige kommentarene jeg får!! Det er helt supert å få innspill og f.eks. bare skrive hva jeg er på utkikk etter også kommer flere av dere med tips! Helt topp!

Forresten så har jeg bestemt meg for lysegrå 30x60 fliser til veggen og mørkegrå 40x40 eller 60x60 fliser til gulvet på badet. De skal være litt røffe i strukturen og relativt matte. Noen tips? Har funnet noen jeg likte med det var hos Flisespesialisten og de hadde ikke peiling på pris på fredag. Får vel et tilbud i dag forhåpentligvis.

5 kommentarer:

Hjemme hos meg sa...

Koselig med award da :) Gratulerer!
Kjempefin blogg du har :)
Klem!

Ingvild sa...

Heisann!
Grattis så mye med award. Du har en kjempefin blogg...

Tusen takk for at du ville være med på min lille gi - bort... Kjekt når andre bloggere legger igjen en kommentar - slik at jeg oppdager nye spennende steder:o)
Du spurte om farmors hus hadde nettbutikk også og desverre har de ikke det. De har en blogg, og det er mulig å få bestille varer gjennom mail - men det er ikke bilder av så mye av sortementet deres!

Håper det er i orden at jeg legger meg til som følger her hos deg - for jeg kommer gjerne igjen!

Ha en fin mandag,
hilsen Ingvild. ( Drømmer på landet)

Besta sa...

Takk for koselig hilsen, alltid koselig å finne nye blogger. Nesten litt rart å lese om deg for jeg kunne skrevet alt selv om meg:)
Ha en fin uke.

klem fra marilyn

Hjemme hos meg sa...

Hei igjen!
Jeg tar gjerne imot awarden :D Tusen takk!! Da er det bare å skrive ned 7 harde fakta da ;)
Stoor klem!

C ♥ sa...

Morsomme fakta :)
Grattis med award!

klem C

Legg inn en kommentar