onsdag 5. mai 2010

DIY

Do it yourself... For et par måneder siden var jeg innom en blogg som jeg dessverre ikke har klart å finne igjen (gikk inn på linker via, via, via...). Hun viste bilder av at mora hadde sydd et trekk til sin lille flatskjerm for å gjemme den bort. Syntes det var en glimrende idé! (Hvis noen vet hvilken blogg det er så gi meg GJERNE beskjed!)

Jeg lånte en symaskin av ei venninne da jeg skulle legge opp de nye gardinene mine. Hun bruker den veldig sjeldent så jeg låner den fortsatt. Og så fikk jeg idèen om å kamuflere høytalerene våre. Egentlig vil jeg male alle møblene våre hvite men det får jeg ikke lov til. Da er det et greit alternativ å "lysne" høytalerene! 
Se på før/etter-bildet hvor mye lysere og finere det ble! Suben skal også få trekk, men jeg har ikke nok stoff. Handlet på IKEA så jeg får ikke kjøpt nytt i morgen heller :(
P.S. Jeg flyttet høytalerene nærmere hverandre og tok ikke med orkidèene på før-bildet for å understreke hvor mye koselige det ble nå (hehe) :)
Også må jeg vise frem en stolt gutts lille tomatplante! Flere bilder kommer etterhvert som den (forhåpentligvis) fortsetter å vokse.

1 kommentarer:

annicken_j sa...

SÅ fint det ble, er det lov å spørre om fremgangsmåte? Kunne gjort det med skittentøyskurven!!! Den er en fæl plastikk greie, men utrolig praktisk

Legg inn en kommentar