onsdag 6. juli 2011

Storamilien :)



Vi bor i min kjæres barndomshjem og i løpet av de syv årene vi har bodd her har vi pusset opp de fleste rommene to ganger. Nå er huset så og si ferdig slik vi vil ha det og mannens tanter og onkler, som bare har hørt om alle veggene vi har revet o.l. ble invitert på middag en dag. Den grønne stua, det blå badekaret, den burgunder gangen med bueganger og gulnet brystpanel er borte for godt og lyse, åpne løsninger preger huset.
 Alle var kjempeglad for å bli invitert! Både for å se oss igjen og se hvordan vi har fått det. Gaver fra gamle tanter er ikke det de en gang var! I en pose fra Husfliden (neida, ingen broderte brune løpere) var alvevasen fra Wiik og Walsøe. Jeg har ønsket meg den siden jeg så den for første gang for noen år siden!! I tillegg fikk vi en nydelig lavendel i kurvpotte. Min favoritt om sommeren!!

En herlig gjeng!!!
Litt anonymisert for anledningen :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar