mandag 15. februar 2010

L O V E

Det er ikke værst å ha fått min første kommentar før jeg i det hele tatt har fortalt noen om bloggen min :)

Jeg er veldig glad i å pynte huset med bokstaver, og kunne tenkt meg disse fra Søstrene Grene (http://www.grenes.dk/ evnt. www.englefryd.blogspot.com/) men de er visst ikke så lette å få tak i dessverre.

Derimot har de disse i grått på Kremmerhuset (http://www.kremmerhuset.no/) i sentrum. Selv om de koster mer enn dobbelt så mye som de hvite jeg helst vil ha, så var de allikevel ikke dyre. Hmmm, what to do... Tror jeg prøver litt til å få tak i hvite - de hadde passet desidert best inn i ganga vår!

3 kommentarer:

C ♥ sa...

Hei Marit.

Grattis med ny blogg :) Hva er det du ikke får til med linker egentlig? Kanskje jeg kan hjelpe?

Åh jeg har og blitt så glad i bokstaver. Du vet at Frk Olsen har noen fra Miljøgården? De er ikke så store, men koster jo bare 13 per stk også!

klem Caroline

Anne B sa...

Jeg har sånne hvite Love bokstaver, de henger sammen og er littegrann større enn på bildet. du kan få dem av meg, for jeg har ingen sted å ha dem:)

Marit ♥♥♥ sa...

Har du-så flott! Jo større jo bedre!! Går det ann å dele de opp ved hjelp av en stødig mannehånd og en sirkesag? :) Drømmen er å ha de litt hulter til bulter på veggen, men det går helt fint å ha de "pent på rad" også :)

Legg inn en kommentar