torsdag 21. april 2011

Påskeferie!

Nå i disse tider da det kommer nye pynteting i vinduskarmene og i barnehånd-høyde kan det være greit å ha litt superlim tilgjengelig. Hos oss virker superlimet sjeldent over lengre tid siden det bare klumper seg med gammelt lim i tuten. Derfor er jeg veldig takknemlig for dette limet mannen tok med hjem fra jobb for noen mnd siden. Det er to-komponent, med andre ord så tar du "limet" på den ene delen og sprayer på den andre delen. Når de møtes, stivner de i løpet av 5 sekunder! Helt genialt i mine øyne.
For Arendalsfolk kan det kjøpes her for ca. 150,-. Ellers står det en mail på: post@europrodukter.no

 
Jeg brukte det blant annet til å henge opp kanggene (fra Ib Laursen) på badet så jeg slapp skruer og sånn gutteting i flisene. Lim på knaggene, spray på veggen og vips :) Sprayen setter ikke flekker der den kommer utenfor området. Siden dette ble et reklameinnlegg slår jeg et slag for håndklærne til Princess også. Gode, myke og med påsydde hemper :)
I år er huset nesten bare preget av hjemmelaget påskepynt. Synes det er kjempekoselig!
I helga var vi på hytta med gode venner og spiste påskelam og alt annet som hører påska til :)

H Å P E R   D E R E   F Å R   E N   K J E M P E F I N   P Å S K E ! ! !


1 kommentarer:

Hanne Mette sa...

Så smart! Her er gutta i huset storforbrukere av superlim til radiostyrte biler og fly.
Ha en fortsatt god påske.
Klem fra meg

Legg inn en kommentar