fredag 1. april 2011

Gøy!

Det er så utrolig koselig med alle tilbakemld jeg får fra lesere fra fjernt og nært. Tusen, tusen takk!! Varmt velkommen til dere som er nye følgere også :) Jeg har fått MANGE kommentarer og mailer ang. husnummeret vårt. I og med at jeg er på Gran Canaria i 14 dager, er jeg ikke helt oppdatert, men jeg fikk et tips på facebook at jeg måtte sjekke NIB. Der var bildet mitt med i galleriet, gitt :)
Når jeg kommer hjem skal jeg få svart dere alle, men jeg gjentar meg selv her alikevel.
Ang. husnummeret: Jeg fant en font (skrifttype) jeg likte og tok mål av hvor stort jeg ønsket at "åtte" skulle være totalt. En kompis jobbet i et reklame- og skiltfirma og han lagde bokstavene til meg i svart plast. Vi har skrudd klosser i veggen og limt bokstavene på klossene. På den måten blir det ingen synlige, sjenerende skruer og vi kan enkelt fjerne dem hvis vi går skikkelig lei.

Kameraten min har begynt i en ny jobb, men hvis man ønsker noe liknende er det bare å høre med en bedrift som lager reklameskilt. Tror ikke det er så vanskelig å få tak i :)

Ellers storkoser vi oss på ferie og gjør minst mulig. Nesten en uke er gått og i morgen kommer broren min og min gravide svigerinne. Det blir koselig med en uke sammen med dem også. Vi er på besøk hos mine foreldre, så morgenene våre blir lange i senga mens ungene trimmer besteforeldrene. Herlig!

Klem fra meg :)

4 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Hei. :)
Mitt første besøk her inne, og jeg kommer tilbake. :)
Det høres godt ut med sol og varme nå.
Ha en vdere fin ferie. :)

Vivian sa...

Hei! Så fin reportasje i bolig bilaget til f.vennen i går. Flott stige til hånkler.
Kos dere videre på ferie!
Klem Vivian

Janne sa...

Hei!
Kom hit via fvn.no, og her var det mye flott og se!
Den stigen av drivved var knalltøff, og husnr. kjempesmart!
Jeg la meg til som følger:)og linker til deg.
Ha en kos ferie!
Klem fra Janne

Hasigamas mamma sa...

For et utrolig flott bilde! Så friskt og herlig med det gule i forgrunnen! Nummeret deres er superkult! Digger det!
Kos dere masse på ferie !Hørtes deilig ut!
klem
Lise

Legg inn en kommentar