torsdag 17. februar 2011

Bursdagsfeiringer

Storebror har blitt fire år og hatt mange bursdagsfeiringer siden sist. Jeg er glad i fullt hus og det endte i år opp med ikke mindre enn fire selskap! Lapskaus, pølsepinnsvin, en egg- og melkefri bursdag og fisking av godteposer er noen av ingrediensene.
Storebror går i en flott og koselig barnehage men jeg synes det kan bli litt mye sukker i form av 24 barnebursdager i året, pinneis i ny og ne, godteposer til karneval og julenissebesøk o.l. Jeg tilbød meg å lage fruktspyd til barnehagen og han "beit på" med en gang. Superstas!
De ble godt mottatt og for den observante ser så er jeg en liten hykler :) Vil ikke stemple meg selv helt som supersunn-mamma, så det havnet på en krokodille på spydene også...
 Storebror elsker alt som er gult og selvfølgelig traktorer og gravemaskiner o.l. som alle andre fireårige gutter. Denne kaka som Ida, en kollega, tilbød seg å lage falt derfor veldig godt i smak.
Et kunstverk, spør du meg, og selv om den nesten var for fin til å spises gikk den ned på høykant. Saftig og god sjokoladekake med sjokoladekrem inni. Mmmm!

 Gratulerer med dagen din, skatt!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Wow, for en kake! Kan tenke meg at det var stas ja;) Og så artig med de fruktspydene, kjempelurt ♥

Ha en fin kveld!

Klem Line

Nina Eivindsen Hansen sa...

Så jo utrOOOlig fristende ut med fryktspyd! Mange godsaker der og Ida er jo bare fantastisk til å bake!!

Takker for en kjempehyggelig ettermiddag!

klem :))

Legg inn en kommentar