fredag 18. februar 2011

Björk!?

Mannen bestilte disse tre bildene på nettet for et par mnd siden. Jeg synes forsåvidt de er fine men jeg sa at hvis de skal opp på veggen skal de litt i utkanten av stua også ønsker jeg meg en bjørkestamme i kroken ved siden av bildene.
Bildene kom opp på veggen etter anvist plassering, men bjørkestammen manglet. Jeg burde jo selvfølgelig bare gått ut og finnet en selv, men jeg kom aldri så langt.
 Her om dagen kom derimot mannen hjem med et eller annet. Jeg spurte hva i all verden det var og han påstod at det var en bjørkestamme. Seriøst?!?! Dere skjønner vel hva jeg har sett for meg? En kraftig stamme med fin bark og muligens noen kvister på toppen. Jeg har tydeligvis ikke formidlet det godt nok til mannen iallfall!
Etter at smilebåndene og lattermusklene mine endelig hadde tatt seg en pause kom lillesøster på 20 mnd ned trappa. "Oi, mamma -se! Juletre! Juletre!" I rest my case!

4 kommentarer:

Nina Eivindsen Hansen sa...

Har du ikke sett den nye aksjonen på VG-nett..??

"BRY DEG"

Det er for å forebygge mobbing! Ser at den har gått deg hus forbi..hehe..

Det er bare å finne frem motorsaga og få ordnet det selv:))

Likte veldig godt bildene og ser frem til å se STAMMEN ved siden av:)

God helg til dere!

Unknown sa...

Hahaha, stilig;))
Bildene var knallfine, og jeg tipper det blir kjempefint med en bjørk ved siden av, en skikkelig en;)

Ha en herlig helg!

Klem Line

Maleriet fargehandel sa...

Hi hi hi, Herlig! Ja det må jeg si var kreativt ;) Ikke akkurat det etterbilden jeg forventet å se. Tror mitt var noe mer likt ditt.

Mvh Heidi

Veronica sa...

Hehehe - det var vel i beste mening ;-)
Fine bilder :-)

Legg inn en kommentar