fredag 19. november 2010

Evig er englenes sang...

Julen nærmer seg med stomskritt og storebror har  så smått begynt med julegavene.
 Jeg har lært å lage små, søte bilder på lerret. Storebror har blitt fortalt og vist hva han skal gjøre også gjør han det så fint som bare det! Han har valgt bilder og tekst og plassert der han ville.
Synes det er så gøy med hjemmelaget julepynt som også er veldig fin! Han er superflink!
 Det er veldig enkelt, så hvis noen har lyst til å prøve dette hjemme (voksne eller med barna) så bare ta kontakt så skal jeg skrive en handleliste og enkel forklaring. Dette klarer alle!
 I morgen skal vi til et vennepar og spise saudehaude, også kalt smalahove. Grugleder meg :) Føler liksom det er sånn once in a lifetime experience så jeg satser på å gå for øyet og full pakke! Jeg har laget 25 stk créme brulée til dessert til gjengen -evnt. premie, kall det hva du vil ;)

God helg!!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Så nydelige bilder ♥
Jeg har og kost meg med og lage bilder på lerret disse dagene... morsomt og ekspremintere innimellom:)

Ohhh, spennende med smalahove - tøff hvis du tør, jeg hadde ikke turt, men hadde gjerne tatt premien, tjihi ♥

Ha en herlig helg!

Klem line

Piulfen sa...

Nydelige bilder :)

Simones Country Home sa...

Heia.

Åh smalahaue har jeg lyst å smake på også, elsker pinnekjøtt så vil tro jeg liker det. Selv om det ser passe uapetittelig ut. haha

Knallfine bilder da!!! :o)

Give away hos meg.

Klem Simone

C ♥ sa...

Supersøte!

Og skal si du er tøff. Jeg spiser alt, men tror nok jeg hadde stått over øyet på sauen altså... Men har lyst å smake på kjøttet...

klem C

Anonym sa...

Å har du brukt på de bildene, Marit? For å få det sånn "utstående", hvis du skjønnå å e meinå. Malinga asså! Tips takk :) Klem Stinemor

Legg inn en kommentar