torsdag 3. mars 2011

Stæsj til tv-stua

Mannen min var med på Ikea for å være bærehjelp og plutselig begynte han å få meninger :( Han ville ha et okseskinn under bordet i tv-stua. Fast bestemt på det, etter uttallige nei, ga jeg opp og bare forsatte videre på handleturen. Da han tok meg igjen hadde han en oversimensjonert sau i handlevogna. "Det var billig" var det eneste han sa...
 Det passer iallfall mye bedre inn hos oss en en flat okse! (Selv om det kan være råstilig i det rette huset!).
Smijernslysestakene fra min tid som Casa-forhandler har fått en ny look med spraylakk og får dermed lov å henge på veggen igjen.
 Speilet er i samme serie som soveromsspeilet vårt. Det er kjøpt hos Skeidar.
Bildet har ei venninne malt på bestilling.

1 kommentarer:

Veronica sa...

Så fin og koselig stue.
Jeg er blitt glad i kua vi har i stua vår. Så glad i den at vi har ei ku på hytta også. He he :-)

Legg inn en kommentar