lørdag 25. september 2010

Kjärlek

På Åhlens hadde de noen supersøte steiner som fikk lov til å bli med hjem fra Sørlandssenteret for noen uker siden. Jeg skulle egentlig bare ha en ny skittentøyskurv men fant litt småting også :)
Rosene fikk jeg av mamma og de har nå stått i tre(!!!!) uker! Jeg har bare kastet en av dem som hang med hodet, så dette er skikkelig kvalitetsblomster. Kjenner jeg mamma rett så er de kjøpt på Floriss på Maxis-senteret.
Det har vært en hektisk uke med blant annet mye takmaling for min del (les, vask med forvask, vask med vann, kvistlakk, kvistlakk, heftgrunn, 1. strøk maling og 2. strøk maling). Vi har hatt besøk av både elektrikker og rørlegger men ingen av dem er på langt nær ferdig. Jeg er bare glad for hvert lille steg som blir tatt i retning ferdigstillelse. Mulig det blir bra til jul???

Ha en flott helg! Jeg har jobbehelg, netter, men skal stå opp tidlig på søndag og få med meg bloggtreff. Det blir nok veldig gøy, koselig og ikke minst inspirerende!! :)

1 kommentarer:

Piulfen sa...

Fine ting du har kjøpt, og så fint det ser ut som du har det på badet. Og kan vel si at du har hatt mye glede av blomstene.. ha en god helg.

Legg inn en kommentar